Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17216
Title: Зміст навчання іноземного мовлення при вивченні другої мови в умовах війни
Authors: Дишель, Ганна Вадимівна
Dyshel, Нanna
Keywords: іноземне мовлення
вивчення другої іноземної мови
сучасна інтерпретація
біженці
Issue Date: 2023
Publisher: Stockholm, Sweden
Citation: Дишель Г. В. Зміст навчання іноземного мовлення при вивченні другої мови в умовах війни / Г. В. Дишель // he 5th International scientific and practical conference “Innovations and prospects in modern science” (May 8-10, 2023) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2023. - С. 225-228.
Abstract: Актуальність нашої теми обумовлені останніми подіями в Україні. Велика кількість громадян вимушена була емігрувати за кордон через війну, де зіткнулася з проблемою вивчення другої іноземної мови. Незважаючи на чисельні курси, які були відкриті для біженців, з’явився попит на викладачів співвітчизників, до яких ставилося завдання навчити другої мови у скорочений термін. Проблема навчання другої іноземної мови та окремі аспекти її викладання предмет дослідження багатьох вітчизняних та закордонних науковців, серед яких: Х. Віссам, М. Пікхарт, В. А. Гаманюк, О. А. Нестеренко, О. А. Палій, Л. В. Цвяк та ін. Так, М. В Биришніков, Л. А. Сажко вивчали її в рамках загальноосвітніх середніх навчальних закладах. В роботах М. Пікхарта, Дж. Рейнхардта підіймалися питання засобів навчання. М. Севіль-Тройк розглядав її соціальний контекст.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17216
Appears in Collections:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyshel Нanna.pdf7.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.