Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДишель, Ганна Вадимівна-
dc.contributor.authorDyshel, Нanna-
dc.date.accessioned2023-05-11T13:10:46Z-
dc.date.available2023-05-11T13:10:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДишель Г. В. Зміст навчання іноземного мовлення при вивченні другої мови в умовах війни / Г. В. Дишель // he 5th International scientific and practical conference “Innovations and prospects in modern science” (May 8-10, 2023) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2023. - С. 225-228.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17216-
dc.description.abstractАктуальність нашої теми обумовлені останніми подіями в Україні. Велика кількість громадян вимушена була емігрувати за кордон через війну, де зіткнулася з проблемою вивчення другої іноземної мови. Незважаючи на чисельні курси, які були відкриті для біженців, з’явився попит на викладачів співвітчизників, до яких ставилося завдання навчити другої мови у скорочений термін. Проблема навчання другої іноземної мови та окремі аспекти її викладання предмет дослідження багатьох вітчизняних та закордонних науковців, серед яких: Х. Віссам, М. Пікхарт, В. А. Гаманюк, О. А. Нестеренко, О. А. Палій, Л. В. Цвяк та ін. Так, М. В Биришніков, Л. А. Сажко вивчали її в рамках загальноосвітніх середніх навчальних закладах. В роботах М. Пікхарта, Дж. Рейнхардта підіймалися питання засобів навчання. М. Севіль-Тройк розглядав її соціальний контекст.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherStockholm, Swedenuk
dc.subjectіноземне мовленняuk
dc.subjectвивчення другої іноземної мовиuk
dc.subjectсучасна інтерпретаціяuk
dc.subjectбіженціuk
dc.titleЗміст навчання іноземного мовлення при вивченні другої мови в умовах війниuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyshel Нanna.pdf7.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.