Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17207
Назва: Педагогічні умови формування навичок вокального інтонування у китайських студентів – майбутніх учителів музичного мистецтва
Автори: Цзянь Дунюнь
Толстова, Наталя Михайлівна
Tolstova, Natalia
Ключові слова: вокальне інтонування
музичне мистетцво
майбутній вчитель музичного мистецтва
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки
Бібліографічний опис: Цзянь Дунюнь Педагогічні умови формування навичок вокального інтонування у китайських студентів – майбутніх учителів музичного мистецтва / Цзянь Дунюнь, Н. М. Толстова // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів «Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства». Одеса: Університет Ушинського, 2020. - С. 27-29.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему формування в китайських студентів педагогічного університету навичок вокального інтонування. Обґрунтовано педагогічні умови їх ефективного набуття майбутніми вчителями музичного мистецтва. Відзначено роль особистісно-персоніфікованого, синергетичного, компаративного, рефлексивного підходів у процесі зазначених педагогічних умов формування в студентів навичок вокального інтонування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17207
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії музики і вокалу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tolstova Natalia.pdf122.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.