Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17207
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цзянь Дунюнь | - |
dc.contributor.author | Толстова, Наталя Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Tolstova, Natalia | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-10T11:23:24Z | - |
dc.date.available | 2023-05-10T11:23:24Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Цзянь Дунюнь Педагогічні умови формування навичок вокального інтонування у китайських студентів – майбутніх учителів музичного мистецтва / Цзянь Дунюнь, Н. М. Толстова // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів «Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства». Одеса: Університет Ушинського, 2020. - С. 27-29. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17207 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему формування в китайських студентів педагогічного університету навичок вокального інтонування. Обґрунтовано педагогічні умови їх ефективного набуття майбутніми вчителями музичного мистецтва. Відзначено роль особистісно-персоніфікованого, синергетичного, компаративного, рефлексивного підходів у процесі зазначених педагогічних умов формування в студентів навичок вокального інтонування. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки | uk |
dc.subject | вокальне інтонування | uk |
dc.subject | музичне мистетцво | uk |
dc.subject | майбутній вчитель музичного мистецтва | uk |
dc.title | Педагогічні умови формування навичок вокального інтонування у китайських студентів – майбутніх учителів музичного мистецтва | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра теорії музики і вокалу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tolstova Natalia.pdf | 122.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.