Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17207
Title: Педагогічні умови формування навичок вокального інтонування у китайських студентів – майбутніх учителів музичного мистецтва
Authors: Цзянь Дунюнь
Толстова, Наталя Михайлівна
Tolstova, Natalia
Keywords: вокальне інтонування
музичне мистетцво
майбутній вчитель музичного мистецтва
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки
Citation: Цзянь Дунюнь Педагогічні умови формування навичок вокального інтонування у китайських студентів – майбутніх учителів музичного мистецтва / Цзянь Дунюнь, Н. М. Толстова // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів «Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства». Одеса: Університет Ушинського, 2020. - С. 27-29.
Abstract: У статті розглянуто проблему формування в китайських студентів педагогічного університету навичок вокального інтонування. Обґрунтовано педагогічні умови їх ефективного набуття майбутніми вчителями музичного мистецтва. Відзначено роль особистісно-персоніфікованого, синергетичного, компаративного, рефлексивного підходів у процесі зазначених педагогічних умов формування в студентів навичок вокального інтонування.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17207
Appears in Collections:Кафедра теорії музики і вокалу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tolstova Natalia.pdf122.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.