Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16925
Назва: Holistic strategies of cognition as a problem of the philosophy of education
Інші назви: Холістичні стратегії пізнання як проблема філософії освіти
Автори: Поплавська, Тетяна Миколаївна
Poplavska, Tetiana Mykolaivna
Федорова, Інна Валеріївна
Ключові слова: теорія пізнання
філософія освіти
парадигма
пізнавальні стратегії
холізм
epistemology
paradigm
holism
cognitive strategies
philosophy of education
Дата публікації: 2022
Видавництво: SWorld&ProConference, general edition and design
Бібліографічний опис: Poplavska T., Fedorova I. Holistic strategies of cognition as a problem of the philosophy of education. International scientific conference Global science and education in the modern realities ‘2022. - Р. 93-97.
Короткий огляд (реферат): У доповіді аналізується криза класичної теорії пізнання, обґрунтовується необхідність зміни світоглядної парадигми та створення цілісної картини світу. Досягнення цієї мети бачиться авторами у розвитку та популяризації холістичних стратег пізнання. The report analyzes the crisis of the classical epistemology , substantiates the need to change the worldview paradigm and create a more holistic picture of the world. The achievement of this goal is seen by the authors in the development and popularization of holistic cognitive strategies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16925
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Poplavska T., Fedorova I..pdf1.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.