Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16848
Назва: A modern state and level of the intellectual development of students of primary education faculty
Інші назви: Сучасний стан і рівень інтелектуального розвитку студентів факультету початкової освіти
Автори: Тамбовська, Крістіна Вікторівна
Тамбовская, Кристина Викторовна
Tambovska, Kristina
Ключові слова: інтелектуальний розвиток студентів
факультет початкової освіти
інтелект майбутніх учителів
учитель початкової освіти
intellectual development of students
intelligence of future teachers
Faculty of Elementary Education
primary education teacher
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Tambovska К. A modern state and level of the intellectual development of students of primary education faculty / К. Tambovska // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 202-203.
Короткий огляд (реферат): In order to study the current state of affairs the research devoted to the peculiarities of the intellectual development during the studies was performed among students of pedagogical faculties. First of all we were interested in changes of the intellectual processes quality, the general index of intelligence of future primary school teachers. In general, these results correlate with the general understanding of the young person’s intellectual development, but can not be considered satisfactory, since the process of professional training, that coincides with the sensitive period of intellectual development, should give a higher percentage of progressive changes. General results of the dynamics of the intellectual development indices are shown in Table 1. Determining the standards for this group, we were guided by the indicators of student achievements in the corresponding disciplines of their professional training. З метою вивчення сучасного стану справ серед студентів педагогічних факультетів проведено дослідження, присвячене особливостям інтелектуального розвитку під час навчання. Перш за все у доповіді описано зміни якості інтелектуальних процесів, загального показника інтелекту майбутніх учителів початкової школи. Загальні результати динаміки показників інтелектуального розвитку наведено в таблиці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16848
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tambovska Kristina.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.