Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16845
Назва: Впровадження лінгвокультурної інформації в процес вивчення української мови в початковій школі
Автори: Сокаль, Марія Анатоліївна
Сокаль, Мария Анатольевна
Sokal, Mariia Anatoliivna
Ключові слова: вивчення української мови
початкова освіта
соціокультурна компетентність
лінгвокультурна інформація в навчальному процесі
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Сокаль М. А. Впровадження лінгвокультурної інформації в процес вивчення української мови в початковій школі / М. А. Сокаль // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 199-200.
Короткий огляд (реферат): Формування соціокультурної компетентності учнів є однією з основних вимог до процесу початкового навчання української мови. Соціокультурна змістова лінія мовної освіти стосується сфери розвитку культури особистості в усіх її аспектах. У тому числі вона «передбачає формування в учнів уявлень про мову як форму вияву культури українського народу» . Одним із важливих завдань сучасної лінгводидактики є пошук шляхів впровадження лінгвокультурної інформації в навчальний процес.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16845
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokal Mariia Anatoliivna.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.