Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16845
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСокаль, Марія Анатоліївна-
dc.contributor.authorСокаль, Мария Анатольевна-
dc.contributor.authorSokal, Mariia Anatoliivna-
dc.date.accessioned2023-03-14T09:01:06Z-
dc.date.available2023-03-14T09:01:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСокаль М. А. Впровадження лінгвокультурної інформації в процес вивчення української мови в початковій школі / М. А. Сокаль // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 199-200.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16845-
dc.description.abstractФормування соціокультурної компетентності учнів є однією з основних вимог до процесу початкового навчання української мови. Соціокультурна змістова лінія мовної освіти стосується сфери розвитку культури особистості в усіх її аспектах. У тому числі вона «передбачає формування в учнів уявлень про мову як форму вияву культури українського народу» . Одним із важливих завдань сучасної лінгводидактики є пошук шляхів впровадження лінгвокультурної інформації в навчальний процес.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectвивчення української мовиuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectсоціокультурна компетентністьuk
dc.subjectлінгвокультурна інформація в навчальному процесіuk
dc.titleВпровадження лінгвокультурної інформації в процес вивчення української мови в початковій школіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sokal Mariia Anatoliivna.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.