Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16845
Title: Впровадження лінгвокультурної інформації в процес вивчення української мови в початковій школі
Authors: Сокаль, Марія Анатоліївна
Сокаль, Мария Анатольевна
Sokal, Mariia Anatoliivna
Keywords: вивчення української мови
початкова освіта
соціокультурна компетентність
лінгвокультурна інформація в навчальному процесі
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Сокаль М. А. Впровадження лінгвокультурної інформації в процес вивчення української мови в початковій школі / М. А. Сокаль // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 199-200.
Abstract: Формування соціокультурної компетентності учнів є однією з основних вимог до процесу початкового навчання української мови. Соціокультурна змістова лінія мовної освіти стосується сфери розвитку культури особистості в усіх її аспектах. У тому числі вона «передбачає формування в учнів уявлень про мову як форму вияву культури українського народу» . Одним із важливих завдань сучасної лінгводидактики є пошук шляхів впровадження лінгвокультурної інформації в навчальний процес.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16845
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sokal Mariia Anatoliivna.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.