Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16845| Title: | Впровадження лінгвокультурної інформації в процес вивчення української мови в початковій школі |
| Authors: | Сокаль, Марія Анатоліївна Sokal, Mariia Anatoliivna |
| Keywords: | вивчення української мови початкова освіта соціокультурна компетентність лінгвокультурна інформація в навчальному процесі |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
| Citation: | Сокаль М. А. Впровадження лінгвокультурної інформації в процес вивчення української мови в початковій школі / М. А. Сокаль // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 199-200. |
| Abstract: | Формування соціокультурної компетентності учнів є однією з основних вимог до процесу початкового навчання української мови. Соціокультурна змістова лінія мовної освіти стосується сфери розвитку культури особистості в усіх її аспектах. У тому числі вона «передбачає формування в учнів уявлень про мову як форму вияву культури українського народу» . Одним із важливих завдань сучасної лінгводидактики є пошук шляхів впровадження лінгвокультурної інформації в навчальний процес. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16845 |
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Sokal Mariia Anatoliivna.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.