Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1684
Title: Формування і розвиток мовних компетентностей учнів 5–6 класів загальноосвітньої школи (на прикладі вивчення словотвору й орфографії)
Other Titles: Forming and development of a language competence of the pupils of the fifth – sixth form of school providing general education (after the example of study of a wordbuilding and orthography)
Authors: Волкова, Ірина Вікторівна
Volkova, Iryna Victorivna
Keywords: мовна компетентність
мовленнєва компетентність
мовний досвід
мовленнєвий досвід
інтелектуально-креативні здібності
творчі й мовні здібності
словотвір
орфографія
language competence
speech competence
language experience
language knowledge
a sense of language
intellectual-creative and language abilities
wordbuilding
orthography
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Волкова І. В. Формування і розвиток мовних компетентностей учнів 5-6 класів загальноосвітньої школи (на прикладі вивчення словотвору й орфографії) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ірина Вікторівна Волкова; наук. кер. О. В. Джежелей; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2009. – 235 с.
Abstract: У дисертації досліджується проблема формування і розвитку мовних компетентностей учнів. З’ясовано природу мовних компетентностей як психолінгвістичного й методичного явища; особливості взаємозв’язку мовної і мовленнєвої компетентностей / компетенцій та їх проекцію на методику навчання мови; визначено психолого-педагогічні й методичні передумови набуття, критерії і рівні сформованості мовних компетентностей молодших підлітків. Розроблено систему формування й розвитку мовних компетентностей у процесі вивчення словотвору й орфографії з опорою на інтелектуально-креативні, творчі й мовні здібності. В диссертации исследуется проблема формирования и развития языковых компетентностей учащихся. Подчеркивается особое значение психолингвистических основ методической системы формирования языковых компетентностей, прослеживаются этапы развития теоретической мысли относительно этих феноменов. Сделан вывод о том, что понятие языковой компетентности трактуется учеными неоднозначно, и определено два основных подхода к его пониманию: 1) преобладающее употребление терминов “языковая компетентность”, “языковая компетенция”, проекция их терминологического содержания не только на объект, но и на субъект речи; 2) разграничение отдельных типов компетенции / компетентности, в том числе языковой и речевой, несмотря на то, что последняя формируется на основе предыдущей.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1684
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Forming and.pdf3.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.