Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1684
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолкова, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorVolkova, Iryna Victorivna-
dc.date.accessioned2019-02-26T09:20:45Z-
dc.date.available2019-02-26T09:20:45Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationВолкова І. В. Формування і розвиток мовних компетентностей учнів 5-6 класів загальноосвітньої школи (на прикладі вивчення словотвору й орфографії) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ірина Вікторівна Волкова; наук. кер. О. В. Джежелей; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2009. – 235 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1684-
dc.description.abstractУ дисертації досліджується проблема формування і розвитку мовних компетентностей учнів. З’ясовано природу мовних компетентностей як психолінгвістичного й методичного явища; особливості взаємозв’язку мовної і мовленнєвої компетентностей / компетенцій та їх проекцію на методику навчання мови; визначено психолого-педагогічні й методичні передумови набуття, критерії і рівні сформованості мовних компетентностей молодших підлітків. Розроблено систему формування й розвитку мовних компетентностей у процесі вивчення словотвору й орфографії з опорою на інтелектуально-креативні, творчі й мовні здібності. В диссертации исследуется проблема формирования и развития языковых компетентностей учащихся. Подчеркивается особое значение психолингвистических основ методической системы формирования языковых компетентностей, прослеживаются этапы развития теоретической мысли относительно этих феноменов. Сделан вывод о том, что понятие языковой компетентности трактуется учеными неоднозначно, и определено два основных подхода к его пониманию: 1) преобладающее употребление терминов “языковая компетентность”, “языковая компетенция”, проекция их терминологического содержания не только на объект, но и на субъект речи; 2) разграничение отдельных типов компетенции / компетентности, в том числе языковой и речевой, несмотря на то, что последняя формируется на основе предыдущей.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk
dc.subjectмовна компетентністьuk
dc.subjectмовленнєва компетентністьuk
dc.subjectмовний досвідuk
dc.subjectмовленнєвий досвідuk
dc.subjectінтелектуально-креативні здібностіuk
dc.subjectтворчі й мовні здібностіuk
dc.subjectсловотвірuk
dc.subjectорфографіяuk
dc.subjectlanguage competenceuk
dc.subjectspeech competenceuk
dc.subjectlanguage experienceuk
dc.subjectlanguage knowledgeuk
dc.subjecta sense of languageuk
dc.subjectintellectual-creative and language abilitiesuk
dc.subjectwordbuildinguk
dc.subjectorthographyuk
dc.titleФормування і розвиток мовних компетентностей учнів 5–6 класів загальноосвітньої школи (на прикладі вивчення словотвору й орфографії)uk
dc.title.alternativeForming and development of a language competence of the pupils of the fifth – sixth form of school providing general education (after the example of study of a wordbuilding and orthography)uk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Forming and.pdf3.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.