Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16678
Назва: Специфіка професійної діяльності вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін у школі
Автори: Цуркан, М. С.
Ключові слова: професійна діяльність вчителів
суспільно-гуманітарнідисципліни у школі
професійне спрямування
майбутній учитель гуманітарного профілю
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Цуркан М. С. Специфіка професійної діяльності вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін у школі / М. С. Цуркан // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 120-121.
Короткий огляд (реферат): Специфіка професійної діяльності вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін (Історії, Української мови та літератури, Іноземної мови тощо) визначається складностю феноменології самого гуманітарного знання, яке, на відміну від природничого, увиразнює ціннісно-смислову, світоглядну, тобто, насамперед, суб’єктну площину формування особистості самого вчителя. Особливості професійної діяльності вчителя гуманітарного профілю вимагають спеціального підходу до набуття майбутніми учителями професійної компетентності, оскільки інтегративним є як предмет викладання (гуманітарні дисципліни), так і суб’єкт-суб’єктний педагогічний простір, який створює педагог.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16678
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsurkan.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.