Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16678
Title: Специфіка професійної діяльності вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін у школі
Authors: Цуркан, М. С.
Keywords: професійна діяльність вчителів
суспільно-гуманітарнідисципліни у школі
професійне спрямування
майбутній учитель гуманітарного профілю
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Цуркан М. С. Специфіка професійної діяльності вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін у школі / М. С. Цуркан // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 120-121.
Abstract: Специфіка професійної діяльності вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін (Історії, Української мови та літератури, Іноземної мови тощо) визначається складностю феноменології самого гуманітарного знання, яке, на відміну від природничого, увиразнює ціннісно-смислову, світоглядну, тобто, насамперед, суб’єктну площину формування особистості самого вчителя. Особливості професійної діяльності вчителя гуманітарного профілю вимагають спеціального підходу до набуття майбутніми учителями професійної компетентності, оскільки інтегративним є як предмет викладання (гуманітарні дисципліни), так і суб’єкт-суб’єктний педагогічний простір, який створює педагог.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16678
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsurkan.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.