Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1653
Назва: Теорія і технології формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах неперервної університетської освіти
Інші назви: Theory and technological formation of legal competence of future economists in the conditions of continuous university education
Автори: Галущак, Ірина Євгенівна
Galushchak, Iryna Yevgenivna
Галущак, Ирина Евгеньевна
Ключові слова: економічна освіта
майбутні економісти
педагогічні умови
неперервна університетська освіта
правова компетентність
педагогічна технологія
підготовка
economical education
future economists
pedagogical conditions
continuous university education
legal competence
pedagogical technology
training
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Галущак, І. Є. Теорія і технології формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах неперервної університетської освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Ірина Євгенівна Галущак; наук. кер. Я. В. Кічук; ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського. – Одеса, 2018. – 41 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертаційному дослідженні науково обґрунтовано теоретико-методологічні концепти дослідження проблеми формування правової компетентності майбутніх економістів в умовах неперервної університетської, що включають системний, контекстний, технологічний та компетентнісний підходи; розкрито сутність і структуру феномена «правова компетентність майбутніх економістів в умовах неперервної університетської освіти»; уточнено поняття «професійна підготовка майбутніх економістів», «неперервність університетської освіти», «освітня технологія», «правова компетентність»; виявлено компоненти (мотиваційний, когнітивно-гностичний, відтворювальний, рефлексивно-оцінний), критерії (ціннісно-настановчий, знаннєвий, дієвий, рефлексивний), показники та схарактеризовано рівні сформованості правової компетентності майбутніх економістів (ініціативно-продуктивний, стандартизовано-усталений, пасивно-репродуктивний). The dissertation provides the concept and scientific basements of legal competence in future economists in the conditions of continuous university education. It presents the essence and structure of the phenomenon called «legal competence in future economists in the conditions of continuous university education», clarifies the meaning of «professional training of the future economists», «continuity of university education», «educational technology» and «legal competence». The quality of formed legal competence of future economists in the conditions of continuous university education were defined by next criteria: value and attitude (markers: presence of positive motivation to the future professional activity; presence of interest and requirement of new legal knowledge); knowledge (markers: awareness with legal terms; awareness with norms of law and state-building documents; awareness with requirement of legal education in economical area); efficient (markers: ability to use legal knowledge in professional activity; ability to resolve legal industrial conflicts in the professional activities of economists); reflective (markers: ability to define self-quality (vision – «I»), ability to define professional quality («I» – the economist), ability to define the professional quality of colleagues (future economists).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1653
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Galushchak Iryna Yevgenivna.pdf343.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.