Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1648
Назва: | Методичні рекомендації по проведенню практики з дефектології студентів 5 курсу пеціальності "Дошкільне виховання. Логопедія і дефектологія" |
Автори: | Дегтяренко, Татьяна Владимировна Пономаренко, Лариса Петрівна Ковиліна, Вероніка Геннадіївна Дегтяренко, Тетяна Володимирівна Ponomarenko, Larisa Petrivna Kovylina, Veronika Gennadievna Dehtiarenko, Tetiana Vоlodymyrivnа Пономаренко, Лариса Петровна Ковылина, Вероника Геннадиевна |
Ключові слова: | методичні рекомендації дефектологія дошкільники корекційна педагогіка логопедія проведення практики з дефектології методические рекомендации дефектология дошкольники коррекционная педагогика логопедия проведение практики по дефектологии methodological recommendations defectology preschoolers correctional pedagogy speech therapy practice in defectology |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Методичні рекомендації по проведенню практики з дефектології студентів 5 курсу спеціальності "Дошкільне виховання. Логопедія і дефектологія" [Електронний ресурс] / Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, Каф. спец. педагогіки і психології; [уклад.: Т. В. Дегтяренко та ін.]. – Текст. дані. – Одеса : [б. в.], 2005. – 1 файл. |
Короткий огляд (реферат): | Проблема виховання й навчання дошкільників з відхиленнями в розвитку є однією з найбільш важливих й актуальних проблем корекційної педагогіки. На даному етапі розвитку системи освіти на перший план висувається створення умов для становлення особистості кожної дитини відповідно до особливостей її психічного й фізичного розвитку, можливостями й здатностями. Створення педагогічних умов, оптимальних для кожної дитини, на основі особистісно орієнтованого підходу припускає формування адаптивного соціально-освітнього середовища, що включає все різноманіття різних типів освітніх установ. Практика з дефектології студентів 5 курсу спеціальності «Дошкільне виховання. Дефектологія. Логопедія» проводиться з метою ознайомлення з роботою дефектологів та спеціалістів з корекційної педагогіки в дошкільних закладах освіти дітей з вадами розвитку; опанування програмами, методами та прийомами теоретичних курсів спеціальної психології, основ дефектології, основ логопедії, корекційної педагогіки та адаптованої психокорекції. Проблема воспитания и обучения дошкольников с отклонениями в развитии является одной из наиболее важных и актуальных проблем коррекционной педагогики. На данном этапе развития системы образования на первый план выдвигается создание условий для становления личности каждого ребенка в соответствии с особенностями его психического и физического развития, возможностями и способностями. Создание педагогических условий, оптимальных для каждого ребенка, на основе личностно-ориентированного подхода предполагает формирование адаптивного социально-образовательной среды, включающей все многообразие различных типов образовательных учреждений. Практика по дефектологии студентов 5 курса специальности «Дошкольное воспитание. Дефектология. Логопедия» проводится с целью ознакомления с работой дефектологов и специалистов по коррекционной педагогики в дошкольных учебных заведениях для детей с отклонениями в развитии; овладение программами, методами и приемами теоретических курсов специальной психологии, основ дефектологии, основ логопедии, коррекционной педагогики и адаптированной психокоррекции. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1648 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра біології і охорони здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Метод. реком..pdf | 289.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.