Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16404
Назва: On the limitations of contrastive analysis as a teaching method
Автори: Yang Jiale
Ключові слова: contrastive analysis
teaching Chinese as a foreign language
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Yang Jiale On the limitations of contrastive analysis as a teaching method / Yang Jiale // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前沿研究) : International annual journal. – Odesa : South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2021. – Issue 7. – P. 144-148.
Короткий огляд (реферат): The original purpose of the comparative analysis is to predict learners` difficulties and prevent learners` errors in second language teaching \ learning, so as to improve the efficiency of second language teaching.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16404
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yang Jiale.pdf331.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.