Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16378
Назва: Методичні рекомендації до дисципліни «Методика викладання психології у вищій школі» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія
Автори: Водолазська, Ольга Олегівна
Vodolazska, Olha
Ключові слова: психологія
психологія у вищій школі
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації до дисципліни «Методика викладання психології у вищій школі» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія, Одеса, 2022. 29 с.
Короткий огляд (реферат): Щоденна робота зі студентською аудиторією постійно ставить викладача закладу вищої освіти перед необхідністю вирішення цілого ряду запитань, спрямованих на самостійну підготовку студентів до навчальних занять з курсу «Методика викладання психології у вищій школі». Педагогічна практика щоденно ставить викладачів психології перед необхідністю вирішення цілого ряду методичних питань, пов'язаних із підготовкою та проведенням лекцій, практичних, семінарських занять, складанням методичних розробок у вищій школі. Це вимагає від викладача певної системи професійних психолого-педагогічних знань, навичок і вмінь, що відповідають вимогам педагогічної діяльності. У цій системі необхідно виділити основну її частину, що визначає необхідний базовий рівень психолого-педагогічної підготовки сучасного психолога-викладача. У навчально-методичному комплексі викладено сучасне наукове бачення методики засвоєння психологічних знань із використанням інноваційних технологій навчального процесу, що дозволяє значно розширити рамки традиційних форм навчання. Методологічну основу розробки даного комплексу складають погляди на процес засвоєння психологічних знань Л.С.Виготського, Г.С.Костюка, О.М.Леонтьєва, П.Я.Гальперіна, Д.Б.Ельконіна, А.В.Петровського, С.Л.Рубінштейна, В.Я.Ляудіс, С.Д.Максименка та інших. Основна мета вивчення курсу «Методика викладання психології у вищій школі» полягає у сформованості у здобувачів системи спеціальних знань щодо динаміки вивчення психологічних дисциплін у вищому навчальному закладі, її сутності і функцій; стимулювання бажання вивчати особливості і принципи діяльності викладача психології; формування готовності оптимально творчо використовувати отримані знання, уміння і навички, необхідні для професійної діяльності викладача закладу вищої освіти. Сформування мотивації щодо використання набутих знань у професійній діяльності. знати: -законодавче та нормативно-правове забезпечення вищої освіти; -структуру вищої освіти в Україні; -методологічні і теоретичні засади психологічної практики; -основні принципи методики викладання психології; -динаміку і структуру процесу засвоєння знань студентами: етапи і стадії; -основні ефекти і феномени лекційних, семінарських та лабораторних занять; -якості викладача психології, які є провідними у становленні суб’єкт- суб’єктних стосунків викладача і студента; -особливості засвоєння психологічних знань учнями та студентами; -основи професійної етики; вміти: -творчо застосовувати отримані знання; -планувати, організовувати і аналізувати різноманітні види навчальних , аудиторних і позааудиторних занять; -використовувати у педагогічній діяльності найбільш ефективні та інноваційні методи навчання і виховання студентів; -використовувати засоби активізації пізнавальної, дослідницької та творчої діяльності студентів ; -підбирати адекватні методи у проведенні лекційних та семінарських занять, враховуючи індивідуальні особливості особистості студентів та специфіку підготовки спеціалістів з вищою освітою. Система психолого-педагогічних умінь складає основу кваліфікаційної професіограми сучасного викладача психології і може відповідати цілям психолого-педагогічної підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16378
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної та диференціальної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MVP.pdf866.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.