Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16244| Назва: | STEM – технологія як інноваційний підхід в розвитку дітей дошкільного віку |
| Автори: | Сторож, Вікторія Василівна Storozh, Victoriya |
| Ключові слова: | дошкільний заклад освіти STEM технології діти дошкільного віку |
| Дата публікації: | 2022 |
| Видавництво: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» |
| Бібліографічний опис: | Сторож В. В. STEM – технологія як інноваційний підхід в розвитку дітей дошкільного віку / В. В. Сторож // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 87-93. |
| Короткий огляд (реферат): | Впроваджуються STEM технології у дошкільному закладі освіти за допомогою організації конструктивних занять. Різноманітні завдання в ігровій формі допомагають дітям розвинути логіку та логічне мислення. Дошкільнята навчаються швидко вирішувати практичні завдання, краще починають розуміти принципи логіки, а в процесі створення власних моделей відкривають для себе щось нове та оригінальне, набувають для себе базових знань програмування, навчаються проектувати нові унікальні моделі. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16244 |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Storozh.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.