Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16244
Title: STEM – технологія як інноваційний підхід в розвитку дітей дошкільного віку
Authors: Сторож, Вікторія Василівна
Storozh, Victoriya
Keywords: дошкільний заклад освіти
STEM технології
діти дошкільного віку
Issue Date: 2022
Publisher: Видавництво ТОВ «Лерадрук»
Citation: Сторож В. В. STEM – технологія як інноваційний підхід в розвитку дітей дошкільного віку / В. В. Сторож // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 87-93.
Abstract: Впроваджуються STEM технології у дошкільному закладі освіти за допомогою організації конструктивних занять. Різноманітні завдання в ігровій формі допомагають дітям розвинути логіку та логічне мислення. Дошкільнята навчаються швидко вирішувати практичні завдання, краще починають розуміти принципи логіки, а в процесі створення власних моделей відкривають для себе щось нове та оригінальне, набувають для себе базових знань програмування, навчаються проектувати нові унікальні моделі.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16244
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Storozh.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.