Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16244Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Сторож, Вікторія Василівна | - |
| dc.contributor.author | Storozh, Victoriya | - |
| dc.date.accessioned | 2022-12-12T07:58:26Z | - |
| dc.date.available | 2022-12-12T07:58:26Z | - |
| dc.date.issued | 2022 | - |
| dc.identifier.citation | Сторож В. В. STEM – технологія як інноваційний підхід в розвитку дітей дошкільного віку / В. В. Сторож // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 87-93. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16244 | - |
| dc.description.abstract | Впроваджуються STEM технології у дошкільному закладі освіти за допомогою організації конструктивних занять. Різноманітні завдання в ігровій формі допомагають дітям розвинути логіку та логічне мислення. Дошкільнята навчаються швидко вирішувати практичні завдання, краще починають розуміти принципи логіки, а в процесі створення власних моделей відкривають для себе щось нове та оригінальне, набувають для себе базових знань програмування, навчаються проектувати нові унікальні моделі. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | uk |
| dc.subject | дошкільний заклад освіти | uk |
| dc.subject | STEM технології | uk |
| dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
| dc.title | STEM – технологія як інноваційний підхід в розвитку дітей дошкільного віку | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Storozh.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.