Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16150
Title: Логопедичний супровід батьків, які виховують дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення
Other Titles: Speech therapy support for parents who raise older preschool children with general underdevelopment of speech
Authors: Сляднєва, Анна Сергіївна
Slyadneva, Anna
Keywords: дошкільники
логопедичний супровід батьків
діти з недорозвитком мовлення
preschoolers
children with underdevelopment of speech
speech therapy support for parents
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Сляднєва А. С. Логопедичний супровід батьків, які виховують дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення: кваліфікаційна робота магістра / А. С. Сляднєва; наук. керівник Г. Б. Соколова: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, Одеса, 2022. - 67 с.
Abstract: Загальне недорозвинення мовлення у дітей передбачає тривале навчання в умовах спеціалізованого дошкільного закладу. Під час корекційної роботи у дітей необхідно розвивати зв'язне мовлення, формування фонетичного мовлення, активізацію і поповнення словника, як активного, так і пасивного, а також розвиток умінь граматично правильно висловлювати свої думки. Мета кваліфікаційної роботи – дослідження логопедичного супроводу батьків, які виховують дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Мета дослідження визначили його завдання: розглянути особливості та психолого-педагогічну характеристику дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення; навести характеристику зв'язного мовлення у старших дошкільнят із загальним недорозвитком мовлення; описати сучасний стан проблеми супроводу батьків, які виховують дошкільників із ЗНМ; здійснити організацію констатуючого експерименту та обґрунтувати методику логопедичного обстеження дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення; здійснити розробку програми логопедичного супроводу батьків, які виховують дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення у сучасних умовах; сформулювати методи та прийоми логопедичного супроводу батьків, які виховують дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. The general underdevelopment of speech in children requires long-term education in the conditions of a specialized preschool institution. During corrective work, children need to develop coherent speech, formation of phonetic speech, activation and replenishment of vocabulary, both active and passive, as well as development of the ability to express their thoughts grammatically correctly. The purpose of the qualification work is to study the speech therapy support of parents who raise children of older preschool age with general underdevelopment of speech. The purpose of the research was determined by its tasks: to consider the peculiarities and psychological and pedagogical characteristics of children of older preschool age with general underdevelopment of speech; навести характеристику зв'язного мовлення у старших дошкільнят із загальним недорозвитком мовлення; описати сучасний стан проблеми супроводу батьків, які виховують дошкільників із ЗНМ; здійснити організацію констатуючого експерименту та обґрунтувати методику логопедичного обстеження дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення; здійснити розробку програми логопедичного супроводу батьків, які виховують дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення у сучасних умовах; сформулювати методи та прийоми логопедичного супроводу батьків, які виховують дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16150
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slyadneva A. 2022.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.