Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16078
Назва: Використання різних графічних організаторів для розвитку критичного мислення в учнів 5-11-х класів на уроках української літератури
Автори: Катаєва, В. В.
Ключові слова: критичне мислення
урок української мови
графічні організатори на уроці
інтерактивні форми навчання
методична стратегія
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Катаєва В. В. Використання різних графічних організаторів для розвитку критичного мислення в учнів 5-11-х класів на уроках української літератури / В. В. Катаєва // Сучасні проблеми навчання і виховання : збірник наукових праць / упорядник І. О. Бартєнєва. – Одеса, 2022. Лютий. – С. 57-91.
Короткий огляд (реферат): У статті автор зупинився на одному з аспектів реалізації компетентнісного підходу – розвитку критичного мислення школярів, зокрема, на уроках української літератури, спираючись на активні та інтерактивні форми навчання, методичні стратегії та прийоми, надані новітньою технологією «Читання та письмо для розвитку критичного мислення».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16078
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kataeva V.V. 2022.pdf1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.