Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16078
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКатаєва, В. В.-
dc.date.accessioned2022-11-08T12:35:27Z-
dc.date.available2022-11-08T12:35:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКатаєва В. В. Використання різних графічних організаторів для розвитку критичного мислення в учнів 5-11-х класів на уроках української літератури / В. В. Катаєва // Сучасні проблеми навчання і виховання : збірник наукових праць / упорядник І. О. Бартєнєва. – Одеса, 2022. Лютий. – С. 57-91.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16078-
dc.description.abstractУ статті автор зупинився на одному з аспектів реалізації компетентнісного підходу – розвитку критичного мислення школярів, зокрема, на уроках української літератури, спираючись на активні та інтерактивні форми навчання, методичні стратегії та прийоми, надані новітньою технологією «Читання та письмо для розвитку критичного мислення».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectурок української мовиuk
dc.subjectграфічні організатори на уроціuk
dc.subjectінтерактивні форми навчанняuk
dc.subjectметодична стратегіяuk
dc.titleВикористання різних графічних організаторів для розвитку критичного мислення в учнів 5-11-х класів на уроках української літературиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kataeva V.V. 2022.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.