Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16078
Title: Використання різних графічних організаторів для розвитку критичного мислення в учнів 5-11-х класів на уроках української літератури
Authors: Катаєва, В. В.
Keywords: критичне мислення
урок української мови
графічні організатори на уроці
інтерактивні форми навчання
методична стратегія
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Катаєва В. В. Використання різних графічних організаторів для розвитку критичного мислення в учнів 5-11-х класів на уроках української літератури / В. В. Катаєва // Сучасні проблеми навчання і виховання : збірник наукових праць / упорядник І. О. Бартєнєва. – Одеса, 2022. Лютий. – С. 57-91.
Abstract: У статті автор зупинився на одному з аспектів реалізації компетентнісного підходу – розвитку критичного мислення школярів, зокрема, на уроках української літератури, спираючись на активні та інтерактивні форми навчання, методичні стратегії та прийоми, надані новітньою технологією «Читання та письмо для розвитку критичного мислення».
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16078
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kataeva V.V. 2022.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.