Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1598
Title: Психологічні особливості інтенсивного навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів
Other Titles: Психологические особенности интенсивного обучения иностранному языку студентов высших учебных заведений
Psychological characteristics of intensive teaching foreign language to university students
Authors: Дегірменджі, Еліна Володимирівна
Дегирменджи, Элина Владимировна
Dehirmendzhi, Elina Volodymyrivna
Keywords: інтенсифікація
емоційно-комунікативний метод
інтенсивне навчання іноземної мови
психологічні детермінанти
мовні та мовленнєві вміння
типи оволодіння іноземною мовою
интенсификация
эмоционально-коммуникативный метод
интенсивное обучение иностранному языку
психологические детерминанты
языковые и речевые умения
типы овладения иностранным языком
intensification
emotive-communicative method
intensive foreign language teaching
psychological determinants
linguistic and communicative skills
types of a foreign language acquisition
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Дегірменджі, Е. В. Психологічні особливості інтенсивного навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Еліна Володимирівна Дегірменджі; наук. кер. О. Я. Чебикін; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 220 с.
Abstract: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей інтенсивного навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів. У роботі розширено розуміння поняття інтенсивного навчання. Досліджено витоки зародження технологій інтенсивного навчання, принципи та підходи щодо його організації. Розглянуто особистісні чинники успішності оволодіння іноземною мовою. Розроблено методику діагностики рівня успішності оволодіння англійською мовою на початковому етапі. Апробація створеного психодіагностичного інструменту показала належну ступінь його валідності та надійності. Диссертация посвящена изучению психологических особенностей интенсивного обучения иностранному языку студентов высших учебных заведений. На основе анализа научной литературы расширено понятие интенсивного обучения, которое трактуется нами как процесс, ограниченный во времени, обеспечивающий усвоение значительного объема информации с максимальным эффектом запоминания и воспроизведения ее путем актуализации психологических возможностей личности. Исследованы истоки зарождения интенсивных технологий обучения, принципы и подходы к его организации. Рассмотрены личностные факторы успешности овладения иностранным языком, к которым относятся развитые познавательные возможности, общеинтеллектуальные, языковые способности, аффективные особенности, состояние мотивации, отношение к языку и к практике его овладения и др. Обобщено психологическое содержание существующих методов интенсивного обучения иностранному языку. The thesis is devoted to the problem of psychological characteristics of University intensive foreign language teaching. The notion of intensive teaching has been broadened, approaches, principles and factors of its organization have been investigated. There have been analyzed psychological determinants of foreign languages’ acquisition. The procedure diagnosing progress in a foreign language acquisition has been offered and empirically proved. The emotive-communicative method of teaching foreign languages which consists of communicative, cognitive, emotional-motivational components has been worked out and checked. There have been pointed out and described four psychological types of students according to different ways of their foreign language acquisition in terms of intensive teaching (emotional-optimistic, motivational-purposeful, intellectual, communicative).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1598
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДЕГІРМЕНДЖІ Еліна Володимирівна (1).pdf3.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.