Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1598
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДегірменджі, Еліна Володимирівна-
dc.contributor.authorDehirmendzhi, Elina Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2019-02-18T09:18:22Z-
dc.date.available2019-02-18T09:18:22Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДегірменджі, Е. В. Психологічні особливості інтенсивного навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Еліна Володимирівна Дегірменджі; наук. кер. О. Я. Чебикін; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 220 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1598-
dc.description.abstractДисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей інтенсивного навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів. У роботі розширено розуміння поняття інтенсивного навчання. Досліджено витоки зародження технологій інтенсивного навчання, принципи та підходи щодо його організації. Розглянуто особистісні чинники успішності оволодіння іноземною мовою. Розроблено методику діагностики рівня успішності оволодіння англійською мовою на початковому етапі. Апробація створеного психодіагностичного інструменту показала належну ступінь його валідності та надійності. The thesis is devoted to the problem of psychological characteristics of University intensive foreign language teaching. The notion of intensive teaching has been broadened, approaches, principles and factors of its organization have been investigated. There have been analyzed psychological determinants of foreign languages’ acquisition. The procedure diagnosing progress in a foreign language acquisition has been offered and empirically proved. The emotive-communicative method of teaching foreign languages which consists of communicative, cognitive, emotional-motivational components has been worked out and checked. There have been pointed out and described four psychological types of students according to different ways of their foreign language acquisition in terms of intensive teaching (emotional-optimistic, motivational-purposeful, intellectual, communicative).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінтенсифікаціяuk
dc.subjectемоційно-комунікативний методuk
dc.subjectінтенсивне навчання іноземної мовиuk
dc.subjectпсихологічні детермінантиuk
dc.subjectмовні та мовленнєві вмінняuk
dc.subjectтипи оволодіння іноземною мовоюuk
dc.subjectинтенсификацияuk
dc.subjectintensificationuk
dc.subjectemotive-communicative methoduk
dc.subjectintensive foreign language teachinguk
dc.subjectpsychological determinantsuk
dc.subjectlinguistic and communicative skillsuk
dc.subjecttypes of a foreign language acquisitionuk
dc.titleПсихологічні особливості інтенсивного навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладівuk
dc.title.alternativePsychological characteristics of intensive teaching foreign language to university studentsuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dehirmendzhi.pdf3.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.