Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15919
Назва: Художньо-герменевтичний підхід як методологіЧна основа підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва
Автори: Фан Фей
Ключові слова: майбутній учитель музичного мистецтва
мистецька педагогіки
інтерпретація
Музична герменевтика
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Фан Фей Художньо-герменевтичний підхід як методологічна основа підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Фан Фей // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 64-67.
Короткий огляд (реферат): В обґрунтуванні значущості зазначеного підходу вихідним є розуміння, що здатність студентів-піаністів до осягнення змістовної семантики художніх елементів музичного тексту, на тлі обізнаності в етнічно-стилістичних архетипах, є не тільки показником етнокультурної освіченості зазначених фахівців, а й має вагомий вплив на формування в них етно-стильових умінь.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15919
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Artistic and hermeneutic approach.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.