Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15919
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФан Фей-
dc.date.accessioned2022-10-14T07:58:58Z-
dc.date.available2022-10-14T07:58:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationФан Фей Художньо-герменевтичний підхід як методологічна основа підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Фан Фей // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 64-67.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15919-
dc.description.abstractВ обґрунтуванні значущості зазначеного підходу вихідним є розуміння, що здатність студентів-піаністів до осягнення змістовної семантики художніх елементів музичного тексту, на тлі обізнаності в етнічно-стилістичних архетипах, є не тільки показником етнокультурної освіченості зазначених фахівців, а й має вагомий вплив на формування в них етно-стильових умінь.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмайбутній учитель музичного мистецтваuk
dc.subjectмистецька педагогікиuk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectМузична герменевтикаuk
dc.titleХудожньо-герменевтичний підхід як методологіЧна основа підготовки майбутніх учителів музичного мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Artistic and hermeneutic approach.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.