Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15919
Title: Художньо-герменевтичний підхід як методологіЧна основа підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва
Authors: Фан Фей
Keywords: майбутній учитель музичного мистецтва
мистецька педагогіки
інтерпретація
Музична герменевтика
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Фан Фей Художньо-герменевтичний підхід як методологічна основа підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Фан Фей // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 64-67.
Abstract: В обґрунтуванні значущості зазначеного підходу вихідним є розуміння, що здатність студентів-піаністів до осягнення змістовної семантики художніх елементів музичного тексту, на тлі обізнаності в етнічно-стилістичних архетипах, є не тільки показником етнокультурної освіченості зазначених фахівців, а й має вагомий вплив на формування в них етно-стильових умінь.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15919
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Artistic and hermeneutic approach.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.