Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15827
Назва: Індивідуальне творчо-дослідне завдання: креативна компетентність у навчанні студентів мистецьких факультетів
Автори: Ковальчук, Тетяна Петрівна
Kovalchuk, Tetiana Petrivna
Ключові слова: декоративно-прикладне мистецтво
професійна діяльність
креативна компетентність у навчанні студентів
майбутній фахівець у процесі вивчення мистецтва
навчання студентів мистецьких факультетів
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Ковальчук Т. П. Індивідуальне творчо-дослідне завдання: креативна компетентність у навчанні студентів мистецьких факультетів / Т. П. Ковальчук // Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції ««Управління якістю підготовки фахівців». – Ч. 2. Конференція – XXVІІ (м. Одеса 21-22 квітня 2022р.). – Одеса, 2022. – С. 154-156.
Короткий огляд (реферат): Становлення фахівця нового рівня на засадах декоративно – прикладного мистецтва, який буде поєднувати в своїй професійній діяльності творчий історичний та сучасний досвід - в їх синтезі, та бути одночасно художником і педагогом, викликає увагу до умов для проявів креативності у навчанні студентів мистецьких факультетів. Становлення креативності майбутнього фахівця у процесі вивчення мистецтва сьогодні фактично теоретично декларується в загальних положеннях, а в практичному змісті не відображаються в повній мірі умови створення самого якісного навчального процесу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15827
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики декоративно-прикладного мистецтва та графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalchuk Tetiana Petrivna 2022.pdf7.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.