Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15827
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальчук, Тетяна Петрівна-
dc.contributor.authorKovalchuk, Tetiana Petrivna-
dc.date.accessioned2022-09-22T11:49:52Z-
dc.date.available2022-09-22T11:49:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКовальчук Т. П. Індивідуальне творчо-дослідне завдання: креативна компетентність у навчанні студентів мистецьких факультетів / Т. П. Ковальчук // Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції ««Управління якістю підготовки фахівців». – Ч. 2. Конференція – XXVІІ (м. Одеса 21-22 квітня 2022р.). – Одеса, 2022. – С. 154-156.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15827-
dc.description.abstractСтановлення фахівця нового рівня на засадах декоративно – прикладного мистецтва, який буде поєднувати в своїй професійній діяльності творчий історичний та сучасний досвід - в їх синтезі, та бути одночасно художником і педагогом, викликає увагу до умов для проявів креативності у навчанні студентів мистецьких факультетів. Становлення креативності майбутнього фахівця у процесі вивчення мистецтва сьогодні фактично теоретично декларується в загальних положеннях, а в практичному змісті не відображаються в повній мірі умови створення самого якісного навчального процесуuk
dc.language.isootheruk
dc.subjectдекоративно-прикладне мистецтвоuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectкреативна компетентність у навчанні студентівuk
dc.subjectмайбутній фахівець у процесі вивчення мистецтваuk
dc.subjectнавчання студентів мистецьких факультетівuk
dc.titleІндивідуальне творчо-дослідне завдання: креативна компетентність у навчанні студентів мистецьких факультетівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики декоративно-прикладного мистецтва та графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalchuk Tetiana Petrivna 2022.pdf7.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.