Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1581
Title: Інституціоналізація політичної рекламістики в умовах демократизації суспільства
Other Titles: The institutionalization of political advertising in terms of society democratization
Authors: Бабіна, Валентина Олександрівна
Babina, Valentyna Oleksandrivna
Keywords: політична реклама
інституціоналізація політичної рекламістики
політичні технології
демократизація суспільства
політична діяльність
виборчі технології
політичний дискурс
political advertising
institutionalization of political advertology
political technology
democratization
political activities and election technologies
political discourse
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Бабіна, В. О. Інституціоналізація політичної рекламістики в умовах демократизації суспільства : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Валентина Олександрівна Бабіна; наук. кер. С. М. Наумкіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 17 с.
Abstract: У дисертації здійснено комплексне дослідження інституціоналізації політичної рекламістики в умовах демократизації суспільства, еволюції та тенденцій розвитку політичної реклами, механізмів впливу реклами на суспільство, проаналізовано особливості та специфічні риси політичної реклами перехідного періоду. Обґрунтовано, що в умовах демократизації суспільства інституціоналізація політичної рекламістики характеризується не тільки ефективною політичною взаємодією, а і процесами легітимації й оптимізації діяльності політичних акторів. Comprehensive study of political advertoligy institutionalization under democratization of society, evolution and trends of political advertising mechanisms impact of advertising on society were made in the thesis, the characteristics and specific features of political advertising transitional period were analyzed. The statement was informed that in a democratic society institutionalization of political advertology characterized not only effective political interaction, but also the processes of legitimation and optimization of political actors.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1581
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babina.pdf230.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.