Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1581
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабіна, Валентина Олександрівна-
dc.contributor.authorBabina, Valentyna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2019-02-15T10:53:41Z-
dc.date.available2019-02-15T10:53:41Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБабіна, В. О. Інституціоналізація політичної рекламістики в умовах демократизації суспільства : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Валентина Олександрівна Бабіна; наук. кер. С. М. Наумкіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 17 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1581-
dc.description.abstractУ дисертації здійснено комплексне дослідження інституціоналізації політичної рекламістики в умовах демократизації суспільства, еволюції та тенденцій розвитку політичної реклами, механізмів впливу реклами на суспільство, проаналізовано особливості та специфічні риси політичної реклами перехідного періоду. Обґрунтовано, що в умовах демократизації суспільства інституціоналізація політичної рекламістики характеризується не тільки ефективною політичною взаємодією, а і процесами легітимації й оптимізації діяльності політичних акторів. Comprehensive study of political advertoligy institutionalization under democratization of society, evolution and trends of political advertising mechanisms impact of advertising on society were made in the thesis, the characteristics and specific features of political advertising transitional period were analyzed. The statement was informed that in a democratic society institutionalization of political advertology characterized not only effective political interaction, but also the processes of legitimation and optimization of political actors.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectполітична рекламаuk
dc.subjectінституціоналізація політичної рекламістикиuk
dc.subjectполітичні технологіїuk
dc.subjectдемократизація суспільстваuk
dc.subjectполітична діяльністьuk
dc.subjectвиборчі технологіїuk
dc.subjectполітичний дискурсuk
dc.subjectpolitical advertisinguk
dc.subjectinstitutionalization of political advertologyuk
dc.subjectpolitical technologyuk
dc.subjectdemocratizationuk
dc.subjectpolitical activities and election technologiesuk
dc.subjectpolitical discourseuk
dc.titleІнституціоналізація політичної рекламістики в умовах демократизації суспільстваuk
dc.title.alternativeThe institutionalization of political advertising in terms of society democratizationuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babina.pdf230.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.