Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1571
Назва: Формування професійної толерантності майбутніх викладачів вищої школи
Інші назви: Professional tolerance development of the future teachers of the higher educational establishments
Автори: Ірхіна, Юліана Валентинівна
Irkhina, Juliana Valentynivna
Ключові слова: професійна толерантність
майбутні викладачі вищої школи
педагогічні умови
підготовка магістрантів
professional tolerance
future teachers of the higher educational establishments
pedagogical conditions
Master students training
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ірхіна, Ю. В. Формування професійної толерантності майбутніх викладачів вищої школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Юліана Валентинівна Ірхіна; наук. кер. Е. Е. Карпова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 230 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено проблемі підготовки магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи. У дисертації подано ретроспективний огляд теорії і практики підготовки викладачів вищої школи у практиці вітчизняної та зарубіжної системи вищої освіти, проаналізовано стан підготовки магістрантів як викладачів у теорії і практиці вищої школи, подано визначення поняття «професійна толерантність майбутніх викладачів вищої школи», «підготовка магістрантів до викладацької діяльності». Описано структуру (когнітивний, емоційний, діяльнісний компоненти) критерії (усвідомленість і усталеність прояву) та рівні (високий, середній, низький) професійної толерантності, педагогічні умови її формування (набуття досвіду самовизначення у цілях, змісті і способах викладацької діяльності; опанування навичок полісуб’єктного і діалогічного спілкування у процесі навчання; рефлексія педагогічної діяльності) та методику їхньої реалізації у процесі підготовки магістрантів. The thesis deals with the problem of training Master students as future teachers of the higher educational establishments. The retrospective review of the theory and practice of the future teachers of the higher educational establishments training in the home and foreign higher education systems is presented. The state of training Master students as future teachers has been analysed in the theory and practice of higher educational establishments. The phenomena “professional tolerance of the future teachers of the higher educational establishments” and “Master students training for the teaching activity” have been defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1571
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Irkhina.pdf5.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.