Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1571
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІрхіна, Юліана Валентинівна-
dc.contributor.authorIrkhina, Juliana Valentynivna-
dc.date.accessioned2019-02-15T08:10:46Z-
dc.date.available2019-02-15T08:10:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationІрхіна, Ю. В. Формування професійної толерантності майбутніх викладачів вищої школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Юліана Валентинівна Ірхіна; наук. кер. Е. Е. Карпова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 230 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1571-
dc.description.abstractДисертацію присвячено проблемі підготовки магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи. У дисертації подано ретроспективний огляд теорії і практики підготовки викладачів вищої школи у практиці вітчизняної та зарубіжної системи вищої освіти, проаналізовано стан підготовки магістрантів як викладачів у теорії і практиці вищої школи, подано визначення поняття «професійна толерантність майбутніх викладачів вищої школи», «підготовка магістрантів до викладацької діяльності». Описано структуру (когнітивний, емоційний, діяльнісний компоненти) критерії (усвідомленість і усталеність прояву) та рівні (високий, середній, низький) професійної толерантності, педагогічні умови її формування (набуття досвіду самовизначення у цілях, змісті і способах викладацької діяльності; опанування навичок полісуб’єктного і діалогічного спілкування у процесі навчання; рефлексія педагогічної діяльності) та методику їхньої реалізації у процесі підготовки магістрантів. The thesis deals with the problem of training Master students as future teachers of the higher educational establishments. The retrospective review of the theory and practice of the future teachers of the higher educational establishments training in the home and foreign higher education systems is presented. The state of training Master students as future teachers has been analysed in the theory and practice of higher educational establishments. The phenomena “professional tolerance of the future teachers of the higher educational establishments” and “Master students training for the teaching activity” have been defined.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна толерантністьuk
dc.subjectмайбутні викладачі вищої школиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectпідготовка магістрантівuk
dc.subjectprofessional toleranceuk
dc.subjectfuture teachers of the higher educational establishmentsuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectMaster students traininguk
dc.titleФормування професійної толерантності майбутніх викладачів вищої школиuk
dc.title.alternativeProfessional tolerance development of the future teachers of the higher educational establishmentsuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Irkhina.pdf5.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.