Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1555
Title: Теоретико-методичні засади моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів
Other Titles: Теоретико-методические основы мониторинга профессиональной подготовки будущих преподавателей высшего технического учебного заведения
Theoretiko-methodological basis of the monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishment
Authors: Єрмакова, Світлана Станіславівна
Ермакова, Светлана Станиславовна
Yermakova, Svitlana Stanislavivna
Keywords: професійна підготовка
моніторинг професійної підготовки
майбутній викладач
вищий технічний навчальний заклад
лін-освіта
лін-технології
профессиональная подготовка
мониторинг
высшее техническое учебное заведение
мониторинг профессиональной подготовки
будущий преподаватель
высшее техническое учебное заведение
лин-образование
лин-технологии
monitoring
monitoring of professional preparation
future teacher of higher technical educational establishment
lin-education
system of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishment
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Єрмакова, С. С. Теоретико-методичні засади моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів [Текст] : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Світлана Станіславівна Єрмакова; наук. консультант Н. В. Кічук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 41 с.
Abstract: У дисертації досліджено теоретико-методичні засади моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищого технічного навчального закладу, розглянуто його сутність та специфіку; визначено педагогічні умови формування готовності майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів до професійної діяльності (забезпечення диверсифікації професійної готовності майбутнього викладача ВТНЗ; провайдинг педагогічних інновацій у процесі формування готовності майбутніх викладачів ВТНЗ до професійної діяльності; використання інтерактивних дидактичних засобів випереджальної професійної підготовки творчої індивідуальності майбутнього викладача ВТНЗ; організація позитивного спілкування у підсистемі «викладач – майбутній викладач»). Розроблено та реалізовано експериментальну моніторингову технологію професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. Диссертация посвящается актуальной проблеме современной педагогической науки – исследованию мониторинга профессиональной подготовки будущих преподавателей высшего технического учебного заведения. Обоснованы теретико-методические концептуальные основы мониторинга профессиональной подготовки будущих преподавателей высших технических учебных заведений; реализована идея «бережливости» в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов в условиях их обучения в высшем техническом учебном заведении, подтверждена правомерность использования лин-технологий в высшей технической школе. Определены основные методологические принципы исследования (дидактическая интеграция, индивидуальный образовательный маршрут, лин-образование, кайдзен направленность). In dissertation probed theoretical-methodical principles of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishment. Methodological of development of higher technical education is certain: features of development of education are in the conditions of passing to new informative society, progress of the domestic educational systems, purpose and task the process of Bolonsky trend. Grounded scientific status of monitoring in modern pedagogics of high school. Essence and specific of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishment is considered. It is developed and е is realized monitoring technology of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishments; inculcated pedagogical terms of forming of readiness of future teachers of higher technical educational establishments to professional activity.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1555
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЄРМАКОВА СВІТЛАНА СТАНІСЛАВІВНА aref.pdf363.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.