Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1555
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄрмакова, Світлана Станіславівна-
dc.contributor.authorYermakova, Svitlana Stanislavivna-
dc.date.accessioned2019-02-14T10:34:07Z-
dc.date.available2019-02-14T10:34:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЄрмакова, С. С. Теоретико-методичні засади моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Світлана Станіславівна Єрмакова; наук. консультант Н. В. Кічук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 41 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1555-
dc.description.abstractУ дисертації досліджено теоретико-методичні засади моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищого технічного навчального закладу, розглянуто його сутність та специфіку; визначено педагогічні умови формування готовності майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів до професійної діяльності (забезпечення диверсифікації професійної готовності майбутнього викладача ВТНЗ; провайдинг педагогічних інновацій у процесі формування готовності майбутніх викладачів ВТНЗ до професійної діяльності; використання інтерактивних дидактичних засобів випереджальної професійної підготовки творчої індивідуальності майбутнього викладача ВТНЗ; організація позитивного спілкування у підсистемі «викладач – майбутній викладач»). Розроблено та реалізовано експериментальну моніторингову технологію професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. In dissertation probed theoretical-methodical principles of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishment. Methodological of development of higher technical education is certain: features of development of education are in the conditions of passing to new informative society, progress of the domestic educational systems, purpose and task the process of Bolonsky trend. Grounded scientific status of monitoring in modern pedagogics of high school. Essence and specific of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishment is considered. It is developed and е is realized monitoring technology of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishments; inculcated pedagogical terms of forming of readiness of future teachers of higher technical educational establishments to professional activity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectмоніторинг професійної підготовкиuk
dc.subjectмайбутній викладачuk
dc.subjectвищий технічний навчальний закладuk
dc.subjectлін-освітаuk
dc.subjectлін-технологіїuk
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk
dc.subjectмониторингuk
dc.subjectmonitoringuk
dc.subjectmonitoring of professional preparationuk
dc.subjectfuture teacher of higher technical educational establishmentuk
dc.subjectlin-educationuk
dc.subjectsystem of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishmentuk
dc.titleТеоретико-методичні засади моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладівuk
dc.title.alternativeTheoretiko-methodological basis of the monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishmentuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yermakova.pdf363.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.