Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15526
Назва: Філософія маркетингу в соціально-економічному просторі сьогодення
Автори: Васильєва, Лариса Юріївна
Ключові слова: маркетинг
філософія маркетингу
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки
Бібліографічний опис: Васильєва Л. Ю. Філософія маркетингу в соціально-економічному просторі сьогодення / Л. Ю. Васильєва // Південноукраїнські наукові студії : Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених з міжнародною участю, (Одеса, 15 грудня, 2021 р.). – Одеса, 2022. – С. 37-39.
Короткий огляд (реферат): Філософія маркетингу перш за все, це глибоке розуміння необхідності ефективної взаємодії компанії зі споживачем, необхідність чути та розуміти чого хочуть ті, для кого призначений продукт який виводиться на ринок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15526
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasylieva.pdf3.8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.