Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасильєва, Лариса Юріївна-
dc.date.accessioned2022-08-02T10:58:57Z-
dc.date.available2022-08-02T10:58:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВасильєва Л. Ю. Філософія маркетингу в соціально-економічному просторі сьогодення / Л. Ю. Васильєва // Південноукраїнські наукові студії : Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених з міжнародною участю, (Одеса, 15 грудня, 2021 р.). – Одеса, 2022. – С. 37-39.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15526-
dc.description.abstractФілософія маркетингу перш за все, це глибоке розуміння необхідності ефективної взаємодії компанії зі споживачем, необхідність чути та розуміти чого хочуть ті, для кого призначений продукт який виводиться на ринок.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectфілософія маркетингуuk
dc.titleФілософія маркетингу в соціально-економічному просторі сьогоденняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Південноукраїнські наукові студії (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasylieva.pdf3.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.