Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15526
Title: Філософія маркетингу в соціально-економічному просторі сьогодення
Authors: Васильєва, Лариса Юріївна
Keywords: маркетинг
філософія маркетингу
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки
Citation: Васильєва Л. Ю. Філософія маркетингу в соціально-економічному просторі сьогодення / Л. Ю. Васильєва // Південноукраїнські наукові студії : Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених з міжнародною участю, (Одеса, 15 грудня, 2021 р.). – Одеса, 2022. – С. 37-39.
Abstract: Філософія маркетингу перш за все, це глибоке розуміння необхідності ефективної взаємодії компанії зі споживачем, необхідність чути та розуміти чого хочуть ті, для кого призначений продукт який виводиться на ринок.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15526
Appears in Collections:Південноукраїнські наукові студії (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasylieva.pdf3.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.