Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1535
Title: Психологічні засади формування у студентів здатності до самоствердження
Other Titles: Psychological principles of forming students' capacity for self-assertion
Authors: Євченко, Ірина Миколаївна
Yevchenko, Iryna Mykolayivna
Keywords: самоствердження
студенти
стратегія домінування
стратегія самопригнічення
конструктивна стратегія
психологічні засади самоствердження
формування здатності до самоствердження
self-affirmation
the students
domination strategy
self-suppression strategy
constructive strategy
psychological principles of self-affirmation
ability to self-affirmation development
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Євченко, І. М. Психологічні засади формування у студентів здатності до самоствердження : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ірина Миколаївна Євченко; наук. кер. В. В. Турбан; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 18 с.
Abstract: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних засад формування у студентів здатності до самоствердження. У дисертації здійснено спробу систематизації на теоретичному та емпіричному рівнях даних щодо сутності самоствердження, його загальних характеристик та вікових особливостей. Проведено науково-категоріальний аналіз понять, які є спорідненими за своїм значенням до поняття самоствердження. Уточнено зміст поняття «здатність до самоствердження». В ході емпіричного дослідження з’ясовані психологічні особливості студентів з різними стратегіями самоствердження, що дозволило визначити спектр властивостей особистості, що є психологічним базисом формування конструктивних та неконструктивних стратегій самоствердження. The dissertation is devoted to the study of psychological principles of forming students' capacity for self-affirmation. The dissertation is an attempt to systematize the data concerning the sense of self-affirmation phenomenon, its general characteristics and age peculiarities on the theoretical and empirical levels. A scientific analysis of categorical notions related in meaning to the concept of self-affirmation is made. The content of the “capacity for self-affirmation” notion is specified. During the empirical research the psychological characteristics of students with different strategies for self-affirmation were elucidated. That enabled us to define a range of personality traits which is the psychological basis of constructive and non-constructive strategies of self-affirmation development. A program to form students' capacity for a constructive self-affirmation strategy is developed and tested.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1535
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yevchenko.pdf215.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.