Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1535
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄвченко, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorYevchenko, Iryna Mykolayivna-
dc.date.accessioned2019-02-13T08:00:03Z-
dc.date.available2019-02-13T08:00:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЄвченко, І. М. Психологічні засади формування у студентів здатності до самоствердження : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ірина Миколаївна Євченко; наук. кер. В. В. Турбан; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 18 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1535-
dc.description.abstractДисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних засад формування у студентів здатності до самоствердження. У дисертації здійснено спробу систематизації на теоретичному та емпіричному рівнях даних щодо сутності самоствердження, його загальних характеристик та вікових особливостей. Проведено науково-категоріальний аналіз понять, які є спорідненими за своїм значенням до поняття самоствердження. Уточнено зміст поняття «здатність до самоствердження». В ході емпіричного дослідження з’ясовані психологічні особливості студентів з різними стратегіями самоствердження, що дозволило визначити спектр властивостей особистості, що є психологічним базисом формування конструктивних та неконструктивних стратегій самоствердження. The dissertation is devoted to the study of psychological principles of forming students' capacity for self-affirmation. The dissertation is an attempt to systematize the data concerning the sense of self-affirmation phenomenon, its general characteristics and age peculiarities on the theoretical and empirical levels. A scientific analysis of categorical notions related in meaning to the concept of self-affirmation is made. The content of the “capacity for self-affirmation” notion is specified. During the empirical research the psychological characteristics of students with different strategies for self-affirmation were elucidated. That enabled us to define a range of personality traits which is the psychological basis of constructive and non-constructive strategies of self-affirmation development. A program to form students' capacity for a constructive self-affirmation strategy is developed and tested.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсамоствердженняuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectстратегія домінуванняuk
dc.subjectстратегія самопригніченняuk
dc.subjectконструктивна стратегіяuk
dc.subjectпсихологічні засади самоствердженняuk
dc.subjectформування здатності до самоствердженняuk
dc.subjectself-affirmationuk
dc.subjectthe studentsuk
dc.subjectdomination strategyuk
dc.subjectself-suppression strategyuk
dc.subjectconstructive strategyuk
dc.subjectpsychological principles of self-affirmationuk
dc.subjectability to self-affirmation developmentuk
dc.titleПсихологічні засади формування у студентів здатності до самоствердженняuk
dc.title.alternativePsychological principles of forming students' capacity for self-assertionuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yevchenko.pdf215.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.