Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15133
Назва: History of the first brands
Автори: Shcherbyna, Yelizaveta
Врайт, Галина Яківна
Vrait, Halyna Yakivna
Ключові слова: history
first brands
brandr
Дата публікації: 2022
Видавництво: Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки
Бібліографічний опис: Wright H. History of the first brands / Halyna Wright, Yelizaveta Shcherbyna // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C. 26-27.
Короткий огляд (реферат): During the era of invention, brands made their mark through newspapers and magazines. Print provided a space where brands could use words, logos, and illustrations to differentiate themselves. Advertisements were often very informational and described exactly how products worked and what they could do.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15133
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Wright Halyna, Shcherbyna Yelizaveta.pdf3.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.