Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15133
Title: History of the first brands
Authors: Shcherbyna, Yelizaveta
Врайт, Галина Яківна
Vrait, Halyna Yakivna
Keywords: history
first brands
brandr
Issue Date: 2022
Publisher: Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки
Citation: Wright H. History of the first brands / Halyna Wright, Yelizaveta Shcherbyna // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C. 26-27.
Abstract: During the era of invention, brands made their mark through newspapers and magazines. Print provided a space where brands could use words, logos, and illustrations to differentiate themselves. Advertisements were often very informational and described exactly how products worked and what they could do.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15133
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wright Halyna, Shcherbyna Yelizaveta.pdf3.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.