Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15133
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorShcherbyna, Yelizaveta-
dc.contributor.authorВрайт, Галина Яківна-
dc.contributor.authorVrait, Halyna Yakivna-
dc.date.accessioned2022-06-10T09:55:51Z-
dc.date.available2022-06-10T09:55:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationWright H. History of the first brands / Halyna Wright, Yelizaveta Shcherbyna // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C. 26-27.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15133-
dc.description.abstractDuring the era of invention, brands made their mark through newspapers and magazines. Print provided a space where brands could use words, logos, and illustrations to differentiate themselves. Advertisements were often very informational and described exactly how products worked and what they could do.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУніверситет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjecthistoryuk
dc.subjectfirst brandsuk
dc.subjectbrandruk
dc.titleHistory of the first brandsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wright Halyna, Shcherbyna Yelizaveta.pdf3.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.