Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1512
Назва: Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів : дис. канд. пед. наук
Інші назви: Future Primary School Teachers’ Training for the Use of the Individual-and-Differential Approach to Pupils’ Physical Education
Автори: Іванніков, Сергій Іванович
Ivannikov, Sergiy Ivanovych
Ключові слова: підготовка
майбутні вчителі початкової школи
фізичне виховання учнів
індивідуально-диференційований підхід
підготовленість
педагогічні умови
training
future primary school teachers
pupils’ physical education
individual-and-differential approach
preparedness
pedagogical conditions
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Іванніков, С. І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Сергій Іванович Іванніков; наук. кер. Е. Е. Карпова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 214 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів. Розкрито сутність і особливості реалізації індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів початкової школи. Визначено структуру, обґрунтовано педагогічні умови і модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів; схарактеризовано компоненти , показники, критерії і рівні їхньої підготовленості до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів. The dissertational research is devoted to the problem of future primary school teachers’ training for the use of the individual-and-differential approach to pupils’ physical education. The essence and peculiarities enabling the realization of the individual-and-differential approach to pri-mary school pupils’ physical education are revealed. The structure of future primary school teachers’ training for the use of the individual-and-differential approach to pupils’ physical education is defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1512
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Future Primary.pdf2.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.