Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1512
Title: Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів : дис. канд. пед. наук
Other Titles: Подготовка будущих учителей начальной школы к использованию индивидуально-дифференцированного подхода в физическом воспитании учащихся
Future Primary School Teachers’ Training for the Use of the Individual-and-Differential Approach to Pupils’ Physical Education
Authors: Іванніков, Сергій Іванович
Иванников, Сергей Иванович
Ivannikov, Sergiy Ivanovych
Keywords: підготовка
майбутні вчителі початкової школи
фізичне виховання учнів
індивідуально-диференційований підхід
підготовленість
педагогічні умови
подготовка
будущие учителя начальной школы
физическое воспитания учащихся
индивидуально-дифференцированный подход
подготовленность
педагогические условия
training
future primary school teachers
pupils’ physical education
individual-and-differential approach
preparedness
pedagogical conditions
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Іванніков, С. І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Сергій Іванович Іванніков; наук. кер. Е. Е. Карпова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 214 с.
Abstract: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів. Розкрито сутність і особливості реалізації індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів початкової школи. Визначено структуру, обґрунтовано педагогічні умови і модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів; схарактеризовано компоненти , показники, критерії і рівні їхньої підготовленості до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів. Диссертационное исследование посвящено проблеме подготовки будущих учителей начальной школы к использованию индивидуально-дифференцированного подхода в физическом воспитании учащихся. Раскрыты сущность и особенности реализации индивидуально-дифференцированного подхода в физическом воспитании учащихся начальной школы. Охарактеризованы структура и содержание подготовки будущих учителей начальной школы к использованию в физическом воспитании учащихся индивидуально-дифференцированного подхода, проведен ретроспективный анализ их становления. The dissertational research is devoted to the problem of future primary school teachers’ training for the use of the individual-and-differential approach to pupils’ physical education. The essence and peculiarities enabling the realization of the individual-and-differential approach to pri-mary school pupils’ physical education are revealed. The structure of future primary school teachers’ training for the use of the individual-and-differential approach to pupils’ physical education is defined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1512
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванніков Сергій Іванович.pdf2.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.