Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15031
Title: Методичні рекомендації до написання курсових робіт з психології для студентів денної та заочної форм навчання факультету іноземних мов
Authors: Казанжи, Марія Йосипівна
Kazanzhy, Maria Yosypivna
Keywords: методичні рекомендації
курсова робота
психологія
факультет іноземних мов
Issue Date: 2021
Publisher: Університет Ушинського
Citation: Казанжи М.Й. Методичні рекомендації до написання курсових робіт з психології для студентів денної та заочної форм навчання факультету іноземних мов. Одеса: Університет Ушинського. 2021. 42 с.
Abstract: Курсова робота є обов’язковою складовою підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань Освіта/Педагогіка за спеціальністю 014 Середня освіта (Мова і література (англійська/турецька/китайська/корейська). Курсова робота за своєю сутністю є завершеним самостійним дослідженням студента, це форма самостійної творчої роботи студента, яка дозволяє встановити рівень теоретичної та практичної підготовки майбутнього фахівця. При написанні курсової роботи виробляються навички проведення самостійного наукового пошуку, актуалізуються вміння опрацювання літературних першоджерел, узагальнення, систематизації наявного досвіду з проблематики дослідження, творчої співпраці з науковим керівником, використання сучасних методів та методик проведення психологічного дослідження. Написання курсової роботи тісно пов’язане з інтегральною компетентністю (здатність розв’язувати складні задачі спеціалізовані задачі та практичні проблеми у певній галузі професійної діяльності (в галузі методики викладання англійської мови, лінгвістики, літературознавства) або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів відповідних наук і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. Написання курсової роботи продукує використання та досягнення загальних компетентностей (здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність) та спеціальних (фахових, предметних) компетентностей (здатність формувати і розвивати мовно-комунікативні уміння та навички учнів; здатність застосовувати знання про мову, її розвиток, будову та функціонування під час аналізу мовних фактів з фонетики, граматики, лексикології, стилістики; осмислення зв’язків між різними лінгвістичними науками; здатність до продукування цілісних, зв’язних і логічних висловлювань (дискурсів) різних функціональних стилів (наукового, офіційно-ділового, публіцистичного, художнього, розмовно-побутового) в 5 усному і писемному мовленні (англійською, німецькою мовами), здійснюючи вибір адекватних мовних засобів; здатність формувати та розвивати у учнів ключові компетентності та уміння, спільні для всіх компетентностей; здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, представлену українською англійською та німецькою мовами, оперувати нею в професійній діяльності). Основними принципами, якими керуються при написанні курсової роботи є наступні: курсова робота є обов’язковим компонентом підготовки, тому її виконують всі студенти; вільне обрання студентом теми курсової роботи згідно власних дослідницьких інтересів; самостійність виконання курсової роботи (під керівництвом наукового керівника); індивідуальні консультації науковим керівником кожного студента по темі і змісту його курсової роботи; кожен студент несе персональну відповідальність за своєчасне і якісне виконання курсової роботи з дотриманням норм академічної доброчесності. За результатами виконання курсової роботи досягаються наступні програмні результати навчання: конструює моделі об’єктів професійного середовища та за їх допомогою вирішує складні пошуково-дослідницькі, комунікативні або загальні задачі; висуває педагогічні цілі й завдання, відбирає способи досягнення педагогічних цілей, передбачає результат, можливі відхилення й небажані явища; визначає етапи або стадії педагогічного процесу, розподіл часу, планування спільно з учнями життєдіяльності; спостерігає педагогічні факти, явища, процеси; вивчає документацію, результати дітей; проводить усні та письмові опитування; інтерпретує одержані дані точно, повно, логічно, об’єктивно та послідовно; організовує, планує і забезпечує виховну роботу у закладах середньої освіти; визначає мету і розробляє конкретні завдання діагностичного вивчення, підбирає діагностичний інструментарій, накопичує і обробляє діагностичну інформацію, здійснює самодіагностику.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15031
Appears in Collections:Кафедра загальної та диференціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metod recom.pdf441.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.