Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14972
Назва: Антропоцентризм у семіотичному просторі реклами
Автори: Клименко, І. В.
Ключові слова: рекламна комунікація
символ
семіотика реклами
антропоцентризм
знак
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Клименко І. В. Антропоцентризм у семіотичному просторі реклами / І. В. Клименко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 9. – С. 88-91.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються основні антропоцентричні принципи, характерні для рекламної комунікації, виокремлюються групи знаків антропоцентричного характеру, деталізуються можливості застосування відповідних іконічних знаків, знаків-індексів та знаків-символів, з’ясовуються можливості підвищення ефективності рекламної комунікації за рахунок кодування інформації на основі антропоцентричних символів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14972
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Klymenko.pdf197.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.